You are enough. You are so enough, it's unbelievable, how enough you are. (Sierra Boggess)

Premiéra Mistra a Markétky v Moskvě

8. března 2015 v 20:39 | Lotte |  Master and Margarita
Jelikož měl muzikál Mistr a Markétka 2. 3. 2015 svoji moskevskou premiéru, show se od této chvíle hraje již ve dvou městech (ještě s Petrohradem).
Co se moskevské premiéry týče, zaznamenala jsem několik změn, které souvisí se změnou budovy divadla a tudíž technického zázemí. A proto jsem se rozhodla o zaznamenaných změnách udělat článek. :)
Láska a strach, Wolandovo arioso (Rostislav Kolpakov), 4. 3. 2015 - Woland si teď pohrává s nešťastníkem Bezprizorným, což předtím v choreografii neměl. Hrozně se mi líbí, jak je company jednotná v actingu, všichni mají takové omráčené, ale zároveň netečné výrazy, které působí vzhledem k okolnostem zlověstně.
Woland z publika sleduje Markétku (Ivan Ozhogin, Anastasia Makeeva), 2. 3. 2015 - páni, toť první video, kde Ivan prochází přímo kolem nahrávající. Já bych tu kameru jistě upustila. :D
Azazelův krém (Natalia Martynova), 6. 3. 2015 - já vždycky přemýšlela, jestli to "nadnášedlo" občas není ošemetné. Tady se ukazuje, že ano, poněvadž se zasekne a to přímo s Natalií ve vzduchu. A+++ za improvizaci Natalie i za to, jak se to pokusili zakamuflovat s negližé, což musel být bleskový nápad. A především to vůbec nedali znát na tváři!
Globus, duet Wolanda a Markétky (Rostislav Kolpakov, Victoria Zhukova), 4. 3. 2015 - zajímavé na této písni je, že se její choreografie poupravila nikoliv mezi bloky, ale přímo mezi představeními. Zatímco Anastasia Makeeva a Ivan Ozhogin v den premiéry měli obvyklou choreografii (video ZDE), už o dva dny později na videu s Rostislavem a Victorií vidíme změnu, která se docela těžko popisuje. :D Nuže, na konci písně, kdy má Woland s Markétkou mávat jako s hadrovou panenkou, ji teď místo toho hladí po vlasech a ramenou a tak různě se k ní prostě tulí. :D Nejsem si jistá, jak se ohledně této změny cítím, myslím, že původní choreografie se mi líbila více, protože tohle působí spíše jako improvizace. Já si dokonce i prvně myslela, že je to impro Rostika a Victorie, jenže šestého, kdy Rostislav hrál s Natalií Martynovou (video ZDE) to udělali zase, což asi znamená, že je to nový prvek choreografie.
Poslední hřích, 6. 3. 2015 - Wolandova svita se už nevynořuje z propadla na jevišti, nýbrž jsou rozmístěni mezi publikem. Korovjev se opírá o sloup, Hela zase sedí na balkonku na straně. Budova moskovského divadla "Ruská píseň" je zajímavá tím, že místa po stranách jsou nejen na stejné úrovni jako pódium, ale dokonce jsou s ním i propojená, což hercům pohyb mezi diváky, který je nedílnou součástí show, velice usnadňuje.
Tango (Rostislav Kolpakov, Natalia Martynova) - 6. 3. 2015 - Natalia je podle mě z Markétek nejlepší tanečnice, takže sem dávám její verzi s Rostikem. Líbí se mi, jak Rostislav tuhle scénu hraje a přidává malé doteky s Markétkou navíc. Rovněž stojí za povšimnutí ten udivený pohled, co věnuje Hele na začátku. Skutečně na všechny své herecké kolegyně reaguje jak nejvíc může. :)
Ukolébavka pro vášeň (Ivan Ozhogin, Maria Lagatskaya), 2. 3. 2015 - zde změnili chorografii na konci písně. Hela se nepropadne do země, či lépe řečeno do jeviště, ale padne na zem u Wolanda, který ji uspí (jak je ostatně zpíváno i v jejich písni). Poté bezvládnou Helu odnesou démoni z plesu.
Dále mě zaujala změna v herectví Marie. Nejen během této písně, nýbrž celého představení působila melancholicky, ovšem ve své nelibosti k Markétce se projevovala temperamentně jako vždy.
Když si Ivan poklekl k Marii, působilo to mnohem důvěrněji, protože tentokrát tak nečinil aby ji zvedl na nohy, nýbrž ji svým způsobem utěšuje, což je milé. :3
Markétčino přání, Sbohem Markétce (Rostislav Kolpakov, Victoria Zhukova), 4. 3. 2015 - podání Victorie a Rostika je velice odlišné, takže vybírám tuto verzi. Markétka zde působí jako ta dominantní, což je velice nevšení sledovat. Wolandovi pláče na rameni, ale vzhledem k tomu, že právě prosí za svého Mistra, je to stejně Woland, kdo působí zlomeněji. Woland se k ní tiskne, ale ona ho od sebe prudce odstrčí, až o pár krůčku zavrávorá.
Rostik je pak během svého sóla zoufalý až srdceryvným způsobem. Není to jen o jeho zpěvu či výrazu tváře - celá řeč jeho těla je velice intenzivní. Je vidět jak se celý přímo třese, podklesávají mu kolena, je vidět že se sotva drží na nohou. Jeho výkon je velice emotivní a na jevišti nechává srdce i duši.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Tahmed Tahmed | E-mail | Web | 8. března 2015 v 21:51 | Reagovat

Jůva článek celkem plný Rostíka musím podotknout že mám radost :D nějak mu hodně přicházím na chuť :-)

2 Lotte Lotte | Web | 8. března 2015 v 21:54 | Reagovat

I mě v tomto bloku velice dojal a potěšil. :)

3 Tahmed Tahmed | E-mail | Web | 8. března 2015 v 21:58 | Reagovat

[2]: Jop já ho mám poslední dobou hodně ráda a někdy se i přistihnu že hledám videjka s ním :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama