You are enough. You are so enough, it's unbelievable, how enough you are. (Sierra Boggess)

Červen 2017

Rebecca - Pia Douwes, Milica Jovanovic

Neděle v 20:42 | Lotte |  Video týdne
Tak se po odmlce vracím k této opuštěné rubrice.
A to hned Piou a Mili v jednom videu! Tolik talentu na jednom místě! <3
Já Piu jako paní Danversovou prostě zbožňuju, musím se podívat na celý záznam muzikálu s ní v roli, zatím jsem vždycky viděla jen úryvky, což je hanebný nedostatek. A Mili by někdy měla hrát Ich. :)
A zbožňuju Piiny šaty. :) I ty Mili, obě jsou nádherné. :)
A hrozně obdivuju, jak je už jen z řeči těla obou dam poznat jak se cítí. Video není moc zaostřené, ale ta jasná dominance Pii (jsou jména, která by se neměla skloňovat :D) a ta svěšená ramena a celkově křečovitý postoj Mili jsou tak dokonalé, že jim člověk ani nemusí vidět do tváře.
Pia je dokonalá, mrazivá, Mili zase téměř nadskočí pokaždé, když se k ní přiblíží a podává tam nejen zoufalství, ale i strach, čímž jen v koncertní verzi zastiňuje hodně hereček, které jsem v roli viděla. :D Mili je prostě skvělá. :) Obě jsou skvělé a ničeho víc už dodávat netřeba. :)



West End Live 2017

Neděle v 19:51 | Lotte |  Koncerty a vystoupení
Rok se s rokem sešel a další West End Live máme za námi. Já si odbydu svoji klasickou poznámku o tom, jak ten čas letí a jdeme rovnou na video.
Jsem ráda, že letos se nám sešlo hlavní obsazení, přece jen je to poslední šance oba Celinde Schoenmaker a Bena Forstera vidět, než po zářijové obměně obsazení odejdou.
Zaprvé mě napadlo, jak zajímavou dynamiku spolu na jevišti při titulní písni vytvořili. Je o hodně vyrovnanější, než obvykle, Fantom i Christine jsou jeden z druhého stejně rozechvělí, Fantom tu jako dominantní postava nevystupuje.
O herectví Bena už jsem se rozepisovala dříve, je to takový "hit or miss", něco podá vyloženě skvěle, něco zase přehrává. Stejná horská dráha je i můj názor na jeho hlas.
O Celinde se v recenzích často zmiňuje, že je svým podáním velice moderní Chrisitne, téměř se "současným uvažováním". Z této ukázky se to nedá posoudit, ale rozhodně na mě zapůsobila tím dojmem, že má svoji hlavu a její pojetí nepůsobí naivně. Nevím, jestli se to minimálně v první části představení netluče s příběhem, ale to se takhle opravdu nedá soudit. Nicméně v tomto videu mi připadalo, že s Fantomem místy až flirtovala. Ale možná si jen užívala té svobody, kterou jí poskytovala koncertní verze, a dovolila si proto pár úsměvů na víc.
Už z audií jsem věděla, že Celinde má krásný hlas, lehký, mladistý, typický pro londýnkou produkci Fantoma, kde obsazují tento typ sopránu. Možná jsem tam slyšela jistý popový nádech, ale jen zlehka.
O Benově zvyku vzít pramen vlastů Christine do rukou, jsem už taky psala a pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je to víc romantické, nebo creepy. Ale dobrá kombinace obojího je základ této role. ;) Nicméně to, jak přímo zpanikaří, když se ho Christine pokusí políbit, se mi zase líbilo hodně. :D
Rovněž se mi líbily Benovy pomalejší, elegantní pohyby, na druhou stranu to místy zbrklé pobíhání z místa na místo mi po chvíli začalo vadit.
Tak trochu mě mrzí, že Ben nehrál v době mé největší obsese Fantomem. Tři, čtyři roky nazpět bych z toho zvýšeného se tulení v "MOTN póze" měla srdeční příhody. Bless.




Video ze zkoušky:



Periscope Bena Forstera z cesty na koncert, kterou absolvovali pěšky a v kostýmech, což samozřejmě vyvolalo údiv kolemjdoucích londýňanů.



Elisabeth v koncertu

Čtvrtek v 23:19 | Lotte |  Elisabeth das Musical
V Nizozemsku se od 12. do 17. července 2017 uskutečnila série představení Elisabeth v koncertním podání. Velikým trhákem bylo, že v hlavních rolích Elisabeth a Smrti vystoupili její originální holandští představitelé Pia Douwes (která je, jak všichni víme, i originální Elisabeth obecně, nejen v Nizozemsku) a Stanley Burleson.
Udělalo by mi moc velkou radost, kdyby se objevila i nějaká videa, ale zatím se mi nic, kromě krátkého sestřihu, který ale z přestavení samotného skoro nic neobsahuje, objevit nepodařilo.
Překapuje mě, že i o fotografie je nouze, většinou jsou pouze z děkovaček a s copyrightem přes celý snímek, případně soukromé fotky pořízené fanoušky, které by mi bylo hloupé sdílet. Tak snad se oba nedostatky dodatečně napraví. :)

image host

Rodney Ingram jako Raoul

Čtvrtek v 22:40 | Lotte |  Fantom Opery Broadway
Tak jo, zveřejňování oficiálních fotek z Broadwaye je velice nenadálé a náhodné. Ale aspoň, že mají tak roztomilé obsazení. :D Rodney Ingram jako Raoul, Ali Ewoldt jako Christine. :)

image host

image host


Zdroj:
http://rodneyingram.com/

Dvacáté výročí Tanz der Vampire s obsazením snů

Čtvrtek v 21:56 | Lotte |  Tanz der Vampire

Zpráva, která mě zastihla ve zkouškovém, takže se z ní řádně mohu radovat až nyní, je návrat Tanz der Vampire do Vídně, na počet dvacátého výročí muzikálu, které bude 30. 9. 2017.
V roli Krolocka se objeví tři zlatíčka, tři úžasní herci, prostě srdíčkové oči: Drew Sarich (anooooo! ANOOOOO!) od září do poloviny listopadu, Mark Seibert (druhá šance ho natočit!!!) od poloviny listopadu do konce prosince a na konec Thomas Borchert od ledna 2018.
Naopak nováčkem bude Sára, Diana Schnierer.

Design "Královny"

Čtvrtek v 21:41 | Lotte |  By the Way
Tak jo, příšlo léto (vtipné tuhle větu psát, zatímco venku zuří déšť a já se modlím, že nepřijde i bouřka, protože to pak vždycky vypadne internet :D) a s ním i čas vyměnit kabátek. Tenhle boří naše zajeté tradice: není světlý, není ani meruňkový, není se Sherlockem. Je vůbec léto? :D
Byl to záměr, kdy jsem se rozhodla trochu rozbít tradici. Už jsem byla z těch letních Sherlocků trochu rozmrzelá, byl čas na změnu! :)
Tak tu máme dvě britské královny: Viktorii ze seriálu Victoria v podání Jenny Coleman a Alžbětu II. ze seriálu The Crown, kterou hraje Claire Foy.
K dámám nemůže být jiná barva, než-li královská modř a celému duchu změn ještě vévodí zaoblené záhlaví s menu nahoře.
Tradičně vřelé díky Tahmed za krásnou práci a všem přeji krásné léto! (Už máte brigádu? :D)



Lottin (ne)divadelní deníček: Don Giovanni potřetí, tentokrát z kina

18. června 2017 v 21:01 | Lotte |  Lottin (ne)divadelní deníček

Zkouškové ke mě nebylo laskavé. Tenhle blog ale není mrtvý a já moc doufám, že jste tu vydrželi. Třeba vás mé ticho inspirovalo, aby víc z vás komentovalo? Mrk, mrk? :D
Během zkouškového jsem v divadle nebyla ani jednou, prostě se to nedalo. Ale v takové fázi klidu mezi první fází zkouškového (která byla děs) a druhou fázi (která byla taky děs) jsem si našla okénko jít na předpremiéru záznamu Dona Giovanniho z festivalu ve Znojmě z loňského roku, do univerzitního kina Scala. Záznam potom o tři dny později běžel na ČT Art a teď ho můžete do 13. 7. vidět v jejich videotéce.

Don Giovanni přijíždí s cirkusem!

Moderní inscenaci z produkce francouzského režisérského dua Constance Larreiu a Didiera Firauldona, Giovanniho pojala jako muže, co s cirkusem / poutí objíždí města, svádí ženy, a pak zase kočuje dál a nechává za sebou jen spoustu cukrátek a chaos.
Když jsem se poprvé o tomto pojetí doslechla, byla jsem docela nadšená, protože je to podle mě skvělý způsob jak Giovanniho zasadit do současnosti, zahrát na bohémskou notu jeho charakteru a zbavit se té aristokratické části jeho osobnosti, která se do takového zasazení už tolik nehodí.
Šlo to místy občas libretu? Ano, nevyhnutelně, ale upřímně řečeno jen v detailech, které nijak nenarušovaly proud děje. Navíc jisté fráze z libreta prostě nejde stoprocentně přenést do moderních inscenací.
Když říkám, že je to zasazené do současnosti, tak je zároveň dost dobře možné, že záměr tvůrců byly asi spíš padesátky, šedesátky? Myslím, že tahle produkce se záměrně nějak časově vymezit nechce. Co se estetiky týče, tak si pro své účely přebírá kousek onoho, kousek tamtoho, ale nic se spolu netlouklo.